Is jouw IT team op de toekomst voorbereid?

maart 6, 2019 ITCommunications

Next level klantcommunicatie & internal branding van je IT-team in 5 stappen

Het werkveld van de IT-professional is sterk veranderd. Daar waar IT vroeger een meer faciliterende rol had, heeft het tegenwoordig vaak de rol van aanjager van veranderingen. IT en de organisatie groeien meer naar elkaar toe. Omdat bijna alles met IT verbonden is, zie je dat terug in de hoeveelheid werk die op je team af komt. Nieuwe ontwikkelingen komen van buitenaf en ook de vraag vanuit de organisatie neemt toe. Kortom er is en blijft genoeg te doen.
 
De rol van IT verandert naar meer adviserend
Al deze ontwikkelingen zorgen ervoor dat ook de rol van de IT-professional verandert naar een meer helpende en adviserende rol. Hierbij worden klantgerichte communicatievaardigheden steeds belangrijker, want deze helpen je teamleden om succesvoller te worden in het dagelijks werk. Bovendien kan je als team niet meer zonder een goede basis voor je klantcommunicatie. Het is noodzakelijk dat zij beschikken over de tools, vaardigheden en technieken om jullie business beter mee te nemen. Daarnaast is het belangrijk om jullie interne positie stevig te verankeren. Het helpt wanneer IT intern goed op de kaart staat.
Hoe je dit bereikt, lees je in de whitepaper “Next level communications & internal branding van je IT-team in 5 stappen”. Download hieronder de whitepaper door je gegevens achter te laten. Of stuur ons een bericht via het contactformulier en dan ontvang je de whitepaper in je inbox of per post.

Lees ook eens dit artikel:
Het geheim van succesvolle IT professionals